Beca Turbo..~

Aku..~ Blogku..~ & Suke Hatiku..~ Lu Pehal..? xSuke? Go Die..~ HaHaHa...~ (^_^)

January 17, 2011

I`m back 2011..~

Posted by BecaTurbo


SaLaM Ukhuwah..~ SaLaM 1 Dunia..~


YuHuUuUuUuUuUu...(^^,)

i`m back from the planet pluto...~
mak ai blog ni.. last skali aku post 12 jun 2010..~
muhahahahaha..~ woi aku xde idea oi.. ajo plz..
ajo aku ape yang patot aku merepek kat blog ni..
ahahahaha..~

Pape Pon..~

Rasenye Masih Lom Terlambat Untuk
Aku Ucapkan SeLaMaT Tahun Baru 2011..~
n SeLaMaT Babai Tahun 2010



...(^^,)becaturbo(,^^)...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mindz Funz

[[[[[[[[[[-Penafian a.k.a Go Die-]]]]]]]]]]

Pihak pengurusan blog ini tidak akan bertanggungjawab diatas segala masalah,kerosakan dan kesulitan hasil daripada penggunaan mana-mana maklumat yang tersiar didalam blog ini..~